Mans Rimi = Maxima Paldies kartiņa

Gribot negribot ar vienu ausi nākas sekot līdzi tam, kādas mārketinga aktivitātes savā darbā izmanto Latvijas uzņēmumi. Pagājušajā nedēļā Rimi nāca klajā ar inovāciju – klientu lojalitātes programmu. Tad nu nedēļas nogalē Alfas Rimi tika gandrīz vai nonests no kājām – ejās starp produktiem saslieti galdiņi, pie kuriem sasēduši cilvēki un pilda anketas, lai tikai tiktu pie kārotās klienta kartes. Nu, lai jau cilvēkiem tiek – maciņš tagad būs biezāks par vēl vienu veikala karti. Ejot garām galdiņiem manīju tantuku satraukumus, kādēļ gan no viņiem veikals prasa datus par ģimenes stāvokli u.tml. Gluži loģiski, ka pie galdiem dežūrējošās meitenes tā arī nespēja sniegt atbildi, kadēļ gan veikalam nepieciešama šāda informācija.
Bet kronis visam bija pie kases… Kasieres katram klientam nu vaicā, vai viņam jau ir jaunā kartiņa. Sieviete pirms manis uzdeva pārdevējai pretjautājumu – kāds gan viņai būs labums no Rimi kartes? Uz ko meitene atbildēja – nu kā, tā ir tāda pati kā Maxima Paldies kartiņa – par katru pirkumu uzkrājat kartiņā naudu, ar kuru pēc tam varat apmaksāt pirkumu.
Protams, jebkuram idiotam skaidrs, ka šī aktivitāte tiešā veidā nokopēta no Maximas (jā, jā, zinu, ka gandrīz katrā otrajā veikalā tiek piekoptas līdzvērtīgas programmas, bet šoreiz Rimi akcijas noteikumi ir gandrīz identiski Maximas), bet vai tiešām veikalu vadītāji savus darbiniekus nav instruējuši par to, ka nevajag sevi pielīdzināt konkurentam, sakot – ai, ko tad mēs, mēs jau tikai atdarinām savus sīvākos konkurentus…

Share: