Cik ļoti reklāmās redzamais produkts var atšķirties no dzīvē piedāvātā?

Zinu, zinu, pica, burgeri, kola ir draņķi un tikai bojā veselību, bet dažreiz taču tādu grēku drīkst atļauties, ne tā? Un kad tad vēl, ja ne uz svētkiem. Parasti picu pasūtu Vairāk saules vai arī Makss un Morics, taču šoreiz nolēmu izmēģināt piedāvājumu, kas tiek reklamēts mājas liftā. Jā, teiksiet, kur prāts paļauties uz reklāmu. Un vēl tādu, kas izlikta liftā. Bet gadās. 🙂

Pirmā vilšanās bija mirklī, kad Can Can mājas lapā centos pasūtīt picu komplektu. Komplektu pievienoju grozam, bet, vēloties to pasūtīt, saņēmu pretī šādu daiļu paziņojumu.


Jā, slinks cilvēks pie šī paziņojuma arī būtu apstājies, bet ne es. Ņēmu rokā telefonu un zvanīju, picas pasūtīju. Un tad sekoja otrā vilšanās – kungs, kurš zvanīja, ka pica piegādāta, runāja tikai un vienīgi krievu valodā. Es viņu sapratu, bet neesmu pārliecināta, vai viņš saprata arī mani. Bet ko tur daudz bēdāt, nesos augšā pa trepēm vēja ātrumā, lai varētu ķerties pie picu ēšanas. Un tad, atverot kastītes vāku, iestājās vilšanās Nr.3.

Saprotams, ka reklāmās redzamais mēdz atšķirties no produkta, kas tiek piedāvāts dzīvē, taču vai tik ļoti? Ja reklāma pica ir kā nobērta ar olīvām, bet realitātē ir tikai trīs gabali, kas, šķiet, patiesībā arī ir uz picas nokļvušas tikai kļūdas pēc. Un desas… Nofotografēts, ka pica vai sastāv no vienām vienīgām desas šķēlītēm, bet faktiski tikai ar lupas palīdzību iespējams ieraudzīt piecus desas gabalus.

Protams, ir arī pozitīvais moments. Meitene, kad pasūtīju picu, minēja, ka jāgaida būs 1,5 stundu, bet piegādāta tika jau pēc 45 minūtēm. Lūk, kā beidzās mans picu izēšanās festivāls 😀

Share: